Sabtu, 27 Julai 2013

SET BERSALIN SHAKLEE - SEGAR, CERIA DAN BERTENAGA!

SET BERSALIN SHAKLEE sememangnya menjadi kegemaran para wanita yang bakal bersalin, kerana kepuasan mereka terhadap kesannya yang berbeza setelah mengalaminya sendiri. Saya sendiri paling tidak suka masa berpantang kerana sejarah yang pernah saya lalui semasa melahirkan Cik Cicha anak sulung saya. Jujur saya katakan pengalaman berpantang yang paling saya ingati. Bukan sahaja kerana rasa letihnya, rimasnya, emosi yang sangat terganggu, termasuklah pengalaman jahitan terbuka yang memeritkan. Ya, salah satu sebab adalah luka jahitan yang lambat sembuh. 

SEMASA saya BERSALIN ANAK PERTAMA, saya BELUM DIKETEMUKAN DENGAN shAKLEE, JADINYA SAya mencuba set bersalin yang disarankan oleh mertua saya. Tiada apa yang menarik, malahan pil yang diberi pun tidak diterangkan kegunaanya. Hari-hari berpantang saya lalui dengan sabar. Saya mula mengenali Shaklee setelah keguguran tahun lepas. saya nekad mencuba dan alhamdulillah saya berpuas hati dengan kesannya. 

Ramai pengamal Shaklee yang berpuas hati kesannya seperti saya. Ini salah seorang pengguna yang seronok berkongsi pengalaman mereka berpantang bersama Shaklee.

1) Muka merah berseri dan tidak pucat.
2) Badan yang cergas dan tidak letih.
3) Susu yang cukup dan meriah.
4) Luka selepas bersalin cepat sembuh.
5) Mudah lawas dan tidak sembelit.
6) TIada lagi keguguran rambut yang teruk.


Set Asas Bersalin shaklee terdiri daripada VITALEA, B COMPLEX, VITAMIN C, dan ZINK.

Untuk para ibu yang menyusu, boleh add on ALFALFA, ESP dan OSTEMATRIX bagi memenuhi keperluan menyusu anak disamping menjaga kesihatan badan secara menyeluruh.


ENTRI LAIN YANG BERKAITAN :


Untuk sebarang order dan konsultasi, boleh hubungi saya personally. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
azrinaz86@yahoo.com




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...